marți, noiembrie 28, 2006

despre papagali

Zilele trecute citeam undeva despre influenta datei zilei de nastere asupra omului si, la 12, adica la ziua mea, scria ca m-am nascut pentru altii, ca tot ce fac fac pentru altii, ca pentru mine nu prea trebuie sa cer nimic. Si...cam asta fac. N-are cineva chef sa-si faca treaba? Imi cere mie o mana de ajutor si eu las balta ce faceam si ii fac omului treaba. Imi trebuie mie ceva? Ei, nu, cum sa cer pentru mine, nu-mi trebuie mie nimic, pot sa traiesc si fara. Pentru altii tot pentru mine nimic. M-am gandit ca poate asta inseamna ca m-am nascut cu vocatie de sclava. Stiu, frumos suna sa zici ca poate am vocatie de Sfanta Filofteie, ca ma dedic oammenilor, ca m-am nascut cu un destin maret bla bla bla. Pentru ca pentru majoritatea celorlalti eu nu sunt un om care ajuta ci masina care poate sa ii scape de treburile neplacute.
Ma bucur ca nu m-am nascut in vreo tara araba ca sigur ma faceam terorista sinucigasa si aruncam americani in aer.
Culmea culmilor? Cand vreau ceva pentru mine sfarsesc prin a pica de papagal.
Vorba lu' dan iosif parca, destinul meu e marcat de soarta....

Niciun comentariu:

azi