marți, ianuarie 09, 2007

asemanari

Aseara, dupa lupte seculare, am reusit sa vad un film. Hidalgo. Cu Aragorn din Lord of The Rings. Poveste frumoasa, imagini frumoase, americaneli... El, baiat bun, cam fara de teluri in viata, precum calul lui Fat Frumoas al nostru, ca sa folosesc o comparatie in ton cu subiectul, se scutura din amorteala, se bate cu aia raii(arabi, normal) si castiga premiul cel mare cu ajutorul caruia salveaza mustangii de la moartea pe care le-o pregatea statul. La final, ca la orice film care se respecta, scria ca filmul a fost inspirat din realitatea aia nemaipomenita a lor. Adica eroul cu pricina chiar a existat. Mi-a venit in cap asemanarea cu realitatea zilelor noastre: lupta pe care o duc americanii in Irak pentru castigarea premiului cel mare (petrolul, in cazul asta) care sa le mangaie sufletul lor de salvatori ai restului lumii asteia bantuite de teroristi rai care nu vor sa share-uiasca petrolul lor cu restu' lumii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Aragorn adica Viggo Mortensen, nu? Azi am vazut si eu un film cu el, si mi-a placut la nebunie: ALATRISTE, dupa Perez-Reverte. Frumoase imagini... Frumoasa poveste. Si trista, of course. Incearca.

ghrayada spunea...

Suna interesant ce zici tu, ma intreb ce cauta viggo mortensen (da, despre el era vorba) intr-un film de genu' asta. O sa-l caut.

azi