marți, februarie 13, 2007

nimic nou sub soare...

Am o perioada gri. Cred ca bioritmul meu arata ca sunt in hibernare. Nu fac nimic deosebit, m-am intors la problemele mele obisnuite, adica treburi la greu, am senzatia ca n-o sa mai reusesc sa ies vreodata la lumina.
Am trecut de la henry miller si anais nin la robert conquest-colectivizarea sovietica. Cam asa s-a schimbat starea mea de spirit.
Am avut o perioada in care mai mult am facut poze decat altceva. M-am certat cu unii pe Galeria Foto. M-am inregistrat si pe alte galerii. Unora le place ce fac ...altora nu. Mie imi place. :))
Muzica? Acum ascult The Phantom of The Opera - Vanessa Mae. De cand e pe TVR1 ascult in draci fantoma. Imi place.
Gripa. Imi curg mucii si am voce de adolescent. Nu stiu de ce ma simt bine cand sunt ragusita. Imi place sa ma aud vorbind...Parca sunt...altcineva.

Niciun comentariu:

azi