miercuri, septembrie 10, 2008

promotii de toamna

super oferta de toamna - sfarsitu lumii la 1.5 euro/persoana. Cu TVA inclus.Pare convenabil daca te gandesti, ce mare lucru un euro si ceva, adica vreo 50 - 60 de mii de lei vechi si muncesc 5000 de oameni de 10 ani la el. Plus ca e posibil sa te tina vreo 4 ani. Taman pana in 2012 cand au zis indienii aia ca se schimba peisaju. Mie personal situatia mi se pare foarte clara mai ales ca madam M. de la mine de pe strada a vazut si o plansa. E totu scris, batut in cuie. Cand ma gandesc de cate ori am visat eu ca picam intr-o gaura... da' ce am luat-o in seama? Nu, am zis ca de la stres, de la oboseala... si uite acu' ca ma ia prin surprindere!
Madam M. a mai zis ca n-are nimic, c-o sa murim toti, daca murea doar ea ii parea rau da' asa... e convenabil.
Deci urmeaza o perioada interesanta :)

Niciun comentariu:

azi