luni, iunie 11, 2007

tentativa

ma intreaba lumea de ce nu mai scriu pe blog. Chiar, de ce nu mai scriu?
Cel mai corect raspuns e: mi se rupe. In general. De toate alea. Adica nu prea mai am frustrari care sa nu-mi dea pace. Nu ca nu mai am deloc da' sunt in limite suportabile.
Ce-am mai facut?
Am avut muuuulta treaba la serv. Un control de doua saptamani de la fisc. Nervi, stres, oboseala. A trecut.
Am fost acasa. Home sweet home. Cateva poze, nu mare lucru. Liniste in suflet.
Am luat doi pisici. Mici si slabanogi. Da' au potential.
Am vazut Piratii din Caraibe 3. M-a luat valu' si m-am uitat la varianta aia care se vede naspa. Mai dureaza si muuuult. A trecut si asta.
A murit Pintea. Ei da, asta nu mi s-a intamplat mie, doar era o trecere in revista.
Am ascultat multa muzica de dor si jale gen fado, andrea bocelli etc.

Una peste alta, vorba cuiva, e bine...

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa ai grija de pisicuti si sa le faci poze da?

azi