duminică, ianuarie 14, 2007

domestic

Week end linistit. Preocuparea de baza? Camera foto. Facutul si aranjatul de poze. Am fost in peisaj, am facut 1,5 gb de poze naspa, dracu' stie de ce n-au iesit. Nu-mi place niciuna. Realitatea e ca la cata tehnica cunosc...pozele mele ies uneori binisor pentru ca am oarece noroc.
Am vazut apocalypto al lui mel gibson si, trebuie sa recunosc, mi-a placut. M-a surprins. Ma asteptam sa fie in stilul lui, mult sange de amoru' artei, eroi etc. N-a fost asa, violenta din film pare normala, face parte din viata personajelor, chiar ma uimeste asta la mel gibson. Sunt doar fapte de viata, nimic nu pare exagerat sau melodramatic. Pare un fel de documentar. Cu exceptia introducerii:"O mare civilizatie nu poate fi cucerita din afara pana ce nu s-a distrus ea insasi dinauntru... W. Durand " filmul nu pare sa emita judecati, iti prezinta faptele si te lasa sa analizezi singur. Mi-a placut.

Niciun comentariu:

azi