marți, ianuarie 02, 2007

UE

Eternitatea mea si-a gasit sfarsitul in ue. Asa, am intrat in ue..."Viata noastra se va schimba radical" zicea una la tv. De teama sa nu dau nas in nas cu schimbarea am stat numai in casa astea doua zile care au trecut.
Maine n-am de ales si trebuie sa ma duc la serv. ca si pana acum.
A fost bine, pana la urma, desi au fost doar cateva zile. Am trandavit toata ziua, am terminat sexus, m-am uitat la cateva filme. Dar de maine incepe iar nebunia. Deja ma simt ca un evadat care se asteapta dintr-un moment in altul sa fie prins.
Nu mi-a placut niciodata perioada de inceput de an la serv. Sunt o gramada de chestii de facut si n-am niciun chef de reintalniri, pupaturi,zambete false, chicoteli aiurea-n tramvai. Plus corvoada hartiilor pe care le am de facut. Naspa.
Zilele astea am studiat diverse bloguri. Ce-am observat? Blogurile americanesti sunt de doua feluri: de sex masculin - tot felul de predicatori care explica profanilor biblia de la cap la coada si cele de sex feminin - nevestele care-si arata cu mandrie pozele de familie: cum au impodobit ei bradul, cum aia micii au pus globuletele, cum ala mare ii tine pe aia micii dupa cap etc. Toate cu nume, adrese, tot ce trebuie pentru o identificare in eventualitatea vreunei impartiri de premii etc. In schimb blogurile asiaticilor imi plac. Au in ele ceva fresh, de fapt e, probabil, exoticul; aia cand ranjesc fasolea la camera foto iti starnesc invidia - de ce dracu se simt asa de bine? Nu inteleg eu prea multe din ce zic ei p-acolo da' imi plac. Blogurile romanilor sunt cu greutate. Toti, da' absolut toti au gasit unde sa-si exprime talentul scriitoricesc care zacea nedescoperit in ei. Fara nume si fara poze...Ca si mine.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Las ca-i buna UE...sa o arunci la gunoi :D. Cat despre bloagari, e si bloguri cu nume si poze, daca sti sa cauti :D. Iar tu nu esti chiar asa anonima :P

ghrayada spunea...

Ce ma enerveaza astia care nu spun cine sunt...X-(...Bine, hai ca nu ma enerveaza asa de tare :P

Anonim spunea...

Eu sunt. Cum? Nu ma sti? Pai daca stai pe invisible.. daia! :))

ghrayada spunea...

nu stau pe invizibil, stau pe al ID

ghrayada spunea...

sita_lixandru

ghrayada spunea...

hai ca te astept

Anonim spunea...

Prompt.

P.S. Da poate sta invizibilu pa tine :-?? :D

ghrayada spunea...

unde mah, unde, sa stiu si eu...

Anonim spunea...

hai ca si eu te cunosc!si imi place tare mult cum scrii.TINE-O TOT ASAAAAAAAAAAA!

ghrayada spunea...

baaaaai, ce de anonimi...:)))

azi