luni, februarie 09, 2009

de ce urasc oamenii

taraitul telefonului la sapte fix, luni dimineata, te smulge dintr-un vis cu urmariri ca-n filme, impuscaturi, frica etc. te aduni din asternuturi, te cosmetizezi si iesi pe usa cu inima zornaind ca o poezie scrisa-n vers alb. in drum spre slujba rascolesti prin sertare si reusesti s-aduni o bruma de buna dispozitie si oarece energie mai putin neagra. ajungi, deschizi calculatorul... muzica. ok, ma simt bine, sa inceapa saptamana, am chef sa fac o gramada de lucruri si... da, o sa ma apuc sa repar lumea ca prea scartaie pe la colturi... cand... nu stii exact de unde si de ce apare el, OMUL! "ce faci, bai" - il intrebi cumva retoric. "ce sa fac ma, ma simt naspa, n-am dormit bine, am visat urat, am mancat mult si mi-e rau de mor. si (inafara de mine!) toti sunt niste nenorociti bla, bla, bla"
fassssss... buna ta dispozitie s-a dus dracu...

da' mori in pizda ma-tii si nu ma mai otravi cu proasta ta dispozitie!

4 comentarii:

Anonim spunea...

sa citez pe cineva?

ghrayada spunea...

da:)

Anonim spunea...

citez: nasoool! :))

si daca-ti venea in fata cantand have you ever seen the rain, usor vesel(paliu, sa fiu mai specific in valentele "veseliei") ii dadaeai vreun premiu?

ghrayada spunea...

da, premiam momentul, ieseam afara si dansam tango si ne prefaceam ca ploua sau si mai misto c-a plouat si a iesit soarele si curcubeul si... si...
si omul era de sex masculin...

somn usor...

azi