sâmbătă, martie 07, 2009

iar ma lepsuieste Miju. Asta e o leapsa special conceputa sa zapaceasca de cap oamenii care-au lasat sec.

1.Ce te face sa-ti lingi degetele?
habar n-am, nu sunt tocmai mancacioasa-pofticioasa. Bineinteles ca-mi plac si mie niste chestii - painea de brutarie proaspat scoasa din cuptor, soricul prospat jupuit (ce barbar suna), puiul fript cu sos din rosii coapte cu usturoi si ardei copti, gutuile coapte, porumbul fiert sau copt, ciocolata amaruie cu martipan, turta dulce trasa-n ciocolata amaruie...

2.Ce-ti incanta ochii?
ochii mei se uita dupa multe, in sensul de multi, ce sa zic acu, cel mai mult la sexul opus, inafara sexului opus care e inclus (na ca rimeaza), imi plac mainile, degetele care-ti dau senzatia ca au fost special facute sa atinga, sa mangaie, sa simta... palma in care poti sa-ti cuibaresti mana, partea de deasupra degetelor alunecandu-ti usor pe piele... da, uitandu-te la mainile unui barbat poti sa afli toate astea...

3.Ce-ti place sa atingi?
pielea lui cu pielea mea

4.Ce mirosuri de incanta?
l'air du temps - nina ricci, cafeaua proaspat macinata, ploaia care izbeste praful...

5.Ce-ti incanta urechea?
respiratia lui in ureche - urechea mea este extrem de incantata in astfel de situatii :)

Sigur, toate astea n-ar fi posibile daca as tine post, e mare pacat de sufletul omului cand tine astfel de posturi, din cauza asta mi-am propus eu sa nu tin niciodata post cu intentie, m-am apucat o data sa devin vegetariana si am si devenit vreo luna, m-am lasat apoi da' cine stie poate o sa ma apuc iar.

Dau leapsa asta dac-o vor lui Goja si lu' Meri care cred c-a inteles cum e cu lepsele astea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

o dedicatie, in spiritul inclinatiilor:

http://www.youtube.com/watch?v=xfDZ7SBdYQQ

stand by your man
sometimes it's hard to be a woman,
giving all your love to just one man[at the time as zice eu]
***
... coz after all it's just a man

ghrayada spunea...

daca ma mai uit o data la clipul ala s-ar putea sa fiu tentata sa trec la concurenta si cred ca nici asta nu se face cand e post.

azi