sâmbătă, aprilie 14, 2007

actualizare

a trecut ceva timp de cand nu numai ca nu am mai scris nimic dar, nici macar nu m-am mai gandit la blog. Asa ca aproape nici nu mai stiu cum functioneaza...
Am avut ceva probleme de sanatate, de fapt nu eu, mama. Acum este operata, a lasat prin spitale ceva parti componente dar, zic medicii, se reface. Am trecut prin faze grele, nervi, disperare, neputinta...Am slabit, am vazut de unde si pana unde ma tin curelele ca sa zic asa. La propriu si la figurat. Am nevoie de timp ca sa pun in ordine haosul din capul meu. Putintica rabdare...

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu uita ca undeva departe se mai gandeste cineva la tine,cineva care te intelege si stie ce simti.nici nu stii cat mi-as dori sa fiu langa tine,si sa vb ,etc,cum faceam pe vremuri

ghrayada spunea...

nu uit nimic. In perioada asta m-au ajutat multi oameni. In astfel de momente vezi cine iti este prieten cu adevarat. De vorbit, lasa ca vorbim noi cumva.

azi