vineri, mai 11, 2007

nimicuri...

Nu mai stiu sa scriu. Am cam uitat sa mai am preocupari de genul asta. N-am nimic in cap, adica nu falfaie nici o idee. Si...eu vreau sa scriu. Ia sa vedem ce iese...
Dac-ar fi sa vorbesc despre mine ar trebui sa zic ca mi-e bine. Una peste alta e bine. Am inteles ca, surpriza, am datorii doar catre mine. Atat. Nu sunt datoare nimanui, nu trebuie sa demonstrez nimic nimanui, nu m-am nascut pentru cineva anume. Am o viata si trebuie s-o traiesc. La modul egoist. Nu in sensul ca trebuie sa calc pe cadrave, nu asa, pur si simplu am inteles ca trebuie sa-mi traiesc tristetile si bucuriile, ca imi sunt datoare mie sa imi caut limitele si sa mi le asum. Adica sa incerc sa ma impac bine cu mine...Nu mai cred in principii, nu mai cred in reguli si nu mai vreau sa cred nici in prejudecati. Incerc, rational, sa descopar pasiunea.

Niciun comentariu:

azi