luni, februarie 18, 2008

ma doare maseaua...

Colega mea, avand probleme cu dintii, s-a dus la dentist. Din cate cabinete de stomatologie sunt prin zona asta ea si-a gasit sa mearga la unu al carui doctor are profunde convingeri religioase. Motiv pentru care la el in cabinet e ca la biserica, adica se canta. Ca muzica de fond. In loc de muzica electronica. Sau clasica. Sau manele...
- Domnu doctor, am si eu o problema, cred ca am o masea cariata sau naiba stie ce ca ma doare rau falca!
- Mariana (Mariana e asistenta), pune, te rog, "Taina tainelor"

- Domnu doctor, mi-au cazut dintii si vreau sa-mi faceti altii...
- Mariana, pune "O, ce veste minunata"

-Domnu doctor, am trei copii care au nevoie de plombe...
-Pune, te rog, "Veniti la mine"

-Domnu doctor, mai incet, ma doare!!!
-Mariana, da, te rog, "Doamne ajuta" mai tare!

Niciun comentariu:

azi