luni, martie 19, 2007

actualitati

sfarsit de saptamana incarcat. Sambata am fost la Sibiu, sa vad si eu cum arata capitala asta culturala. Nu mai fusesem de cativa ani. E frumos, aglomerat, multi straini cu aparate de fotografiat, Dinescu coborand dintr-un taxi, o limuzina super long cu numar de Valcea, librariile mi-au usurat buzunarele, pizza e buna, praf la greu, flori putine...un fel de ghiveci domnesc. Senzate de oras de poveste, dupa ce plec, vrajitorul cel bun sau rau, nu-mi dau seama care, face clic cu bagheta magica si totul dispare. O amestecatura de vechi si nou care, pana la urma, te ameteste. Ca o scena de teatru in care se lucreaza la decoruri pentru o piesa cu actiunea in Evul Mediu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Pana la urma se merita o tura prin Sibiu sau nu? Ca nici eu nu am mai fost de 3 ani si parca as vrea sa-l vad "actualizat" :D

ghrayada spunea...

da, se merita, da' se recomanda folosirea unei masti de protectie contra prafului care zboara liber prin orasul aflat (inca) in "actualizare" :)

Anonim spunea...

Sibiul e altfel...

Anonim spunea...

snzatie de oras de poveste...hmm suna bine.

ghrayada spunea...

merita mers oricum. E frumos si e altfel decat orasele de campie.

azi