sâmbătă, martie 24, 2007

de week end

pentru ca abia a inceput week endul starea mea de spirit e la cote inalte. Cele cateva zile de ploaie m-au uns pe suflet. Imi place cand ploua, mai ales noaptea imi place sa aud rafalele de ploaie lovind in geam.
Ascult Gary Moore, imi place tare mult Jumping At Shadows de pe albumul Gary Moore.
M-am apucat sa citesc Dacia preistorica, editia aia in facsimil, e dificil de citit, fac eforturi sa inteleg cuvintele si pierd sensul frazelor. Interesant cum se schimba limbajul in timp.
Nu stiu de ce saptamana asta Jeni Acterian a fost tare cautata pe Google si foarte multi au cautat-o pe aici. Imi pare rau pentru ei...
Aseara am vazut Children Of Men. Mi-au placut doua dintre personaje :Jasper (Michael Caine) si Syd, politistul corupt. Personajul Oanei Pellea vorbeste prea mult, cred ca le-a placut alora cum suna limba, Clive Owen nu ma atinge...Ideea? Insuficient exploatata. Interesant ca au ales ca cea care reinoieste traditia reproducerii e o negresa. Salvarea omenirii vine din Africa, de la origini, de la mama noastra Lucy. Si, de asemenea interesant ca, Isus-ul care se naste este fetita, provine din tata...necunoscut si..e tot negresa. Film la categoria - hai sa dam mana cu mana...
Asta imi aduce aminte ca am vazut pe Discovery un reportaj despre niste prostituate din Africa. Nu foloseau prezervative si, totusi, n-au facut SIDA.

Niciun comentariu:

azi