joi, martie 01, 2007

next...whatever

din cand in cand am cate o perioada in care mi-e asa o mila de mineeee. Am senzatia ca lumea are ceva cu mine, ca nu primesc laurii pe care ii merit etc etc. O chestie d-asta nu tine mult da' cand apare e ca o tornada, da cu mine de pamant de-mi ies ochii din cap. De felul meu sunt destul de cinica si cinismul asta, am avut eu senzatia, nu e cea mai buna cale in viata. Am sarit in partea cealalta. Totul vroiam sa fie roz si nevinovat, totul era frumos, delicat si musai pregatit pentru mine. Ei, uite ca lumea nu se invarte in jurul meu. A fost o etapa si sper ca mi-a trecut, sper ca am lasat-o in urma. M-am jucat de-a v-ati ascuns si nu mai stiam unde m-am ascuns.
M-am intors la janis si led zeppelin si e tare bine.

p.s. mi-am luat un ineeeeel (nici macar nu-mi place melodia aia da' inelu' e super)

Niciun comentariu:

azi