marți, martie 20, 2007

buburuza

8 comentarii:

Anonim spunea...

Asta seamana a Daniil Harms :)
D-aia vezi e mai bine sa fi trist ca traiesti mai mult :))
oroles

Anonim spunea...

Acum chiar ca seamana a Daniil Harms pentru ca am postat din greseala unde nu trebuia... :))
sau poate...
In fine, e frumoasa si buburuza ta.
Sper ca-i trista :)

Anonim spunea...

Chestie - sa furnizezi cu ajutorul unui site de monitorizare, IP-ul celor care te viziteaza si alte elemente de identificare... nu stiu cat e de normal... nu stiu cat de normali sunt si acei care presteaza astfel de servicii...
si este caraghios ca tu sa faci asta - nici macar nu stim cum te cheama - nu ai nici adresa de mail afisata... rusine! (ai noroc ca esti femeie, ca ti-as fi zis de dulce... da' deh, ca la Romanica Tiganica)

ghrayada spunea...

domnu', din anonimatul din care vii imi faci morala ca n-am identitate? Sau sa inteleg ca esti mai multi?..."nu stim cum te cheama" zici tu.
Eu propun sa-ti faci un ceai de tei si sa lasi Romania si tiganii in pace.

Anonim spunea...

Super faina bubuluza. Cine a facut poza?

ghrayada spunea...

cum adica cine a facut poza? Tu stii cati tepi am luat pana am prins "bubuluza" in cadru? :)

Anonim spunea...

Hehe. Felicitarile mele. E o poza super reusita. Hmm.. sa dea soarele sa-mi scot si eu aparatu la pozat de gaze :D

ghrayada spunea...

mersi.
Hai ca aparatu' tau stie sa faca poze si fara soare. :)

azi