joi, martie 08, 2007

contradictie

De 8 martie am fost la carciuma impreuna cu alte 10 femei : cea mai tanara 20 de ani cea mai varstnica vreo 60, o patroana, o fosta centralista, o nevasta de fost director de intreprindere multilateral dezvoltata, o fosta ospatarita, o inginera, cateva vanzatoare, o economista, o fosta asistenta medicala iesita la pensie din armata la 40 de ani si cam atat. Adica nu prea multe in comun, gusturi diferite, generatii diferite, medii diferite...nimic in comun. Maaaare distractie.
Oamenii sunt disperati sa traiasca mult, cat mai mult. Ca si in alte multe domenii se pune accent pe cantitate si nu pe calitate. Am stat de la 2 la 7.30 si m-am uitat in gol. Cinstit ar fi fost s-o tai. Vreau sa spun cinstit cu mine. La ce dracu' sa-mi doresc sa traiesc o suta de ani daca nu sunt in stare sa-i petrec asa cum mi-as dori? Sa astept sa ies la pensie? Irosim timpul fara sa realizam ca e ceva cu adevarat nepretuit si ca nu ne da nimeni inapoi nici o secunda aruncata aiurea.
Femeie fiind pot fi misogina?

4 comentarii:

Anonim spunea...

I know what you meen. Ma mai nimeresc si eu cateodata sa stauuuuu degeaba cu te miri cine la masa .

Anonim spunea...

draga mea ,ai mare dreptate.da ce zici de viata de casnica?

ghrayada spunea...

ce bine e cand imi da lumea dreptate :)
de viata de casnica ce sa zic, fiecare viseaza la ce n-are...in loc sa ne bucuram de ceea ce avem.

Anonim spunea...

n-am ce sa mai zic!

azi