vineri, decembrie 29, 2006

2006

Ma tot chinui de cateva ore sa scriu ceva si abia acum am putin timp.
E momentul bilanturilor (nu suport cuvantul asta) si ma simt, cumva, obligata sa incerc sa fac si eu ceva in sensul asta. Cum mi-a fost 2006? Un an bun, mai bun decat precedentii. M-am intors spre mine, dinspre exterior spre interior, cu egoism. In anii precedenti am fost frunza purtata de vant dintr-un loc in altul. Anul asta am incercat sa-mi aduc aminte cine sunt, ce nevoi am, ce sperante am...Era o vreme cand ma gandeam ca viata mea se apropie de final pentru ca nu mai visam nimic, nu-mi mai doream nimic...Si...la un moment dat , am inceput iar sa visez, cai verzi pe pereti, e adevarat, dar...visam. Imi doream. A fost bine. Am ras si am plans. Am fost vie si am simtit asta.
Acum simt un fel de nostalgie pentru bietul an care e pe cale sa devina trecut.
Gata, nu mai am chef sa scriu, am inceput-o aiurea...

Niciun comentariu:

azi