marți, decembrie 12, 2006

De la Winnetou la Virginia Woolf...

Zi normala, gri, fara nimic neobisnuit, nici bun nici rau. A trecut si asta, am scapat. Se zice ca exista oarece legatura intre ziua de nastere si cea a mortii si ma intreb daca angoasa mea de 12 dec are vreo legatura cu asta.
M-am uitat putin la un film cu winnetou, mi-am clatit ochii, cum s-ar zice, cu figura interesanta a lui pierre brice.
Altceva? Tocmai am descoperit virginia woolf-jurnalul unei scriitoare si imi place cum scrie. Mult timp mi-a fost teama sa ma apropii de ea. Sa vedem ce iese...
Din pacate nu prea am timp, mersul la serv. imi mananca tot timpul si, sunt convinsa ca daca mi-as lua concediu m-ar asasina aia cu telefoanele...Daca ar exista vreo metoda prin care sa pot sa uit de lumea in care traiesc, de senzatia ca ma mananca de vie...Cum suna...Teatral...
Gata, ma duc sa citesc.

Niciun comentariu:

azi