duminică, decembrie 03, 2006

Doua zile de hibernare. N-am iesit din casa, mai mult, ieri am stat toata ziua in pat cu o migrena data dracu' si, bonus, abces la o masea plombata. Antibiotice, vidan si...am citit toata ziua. Am terminat Delir - Laura Restrepo, o columbiana de care n-am mai auzit pana acum. Mi-a placut. De fapt, am mai zis-o, imi place stilul de a scrie romane al sud americanilor. In cartea asta eroul pare a fi Delirul, anuntat prin titlu, pe care autoarea il descopera de-a lungul a trei generatii ale unei familii de aristocrati din Columbia. Singura scapare din calea nebuniei pare a fi iubirea pe care, uneori o gasesc alteori nu. Un alt personaj important pare a fi Fuga. Fiecare fuge de ceva, de cineva...Unii fug de familie altii fug in familie. Cei cu arbore genealogic cu multe ramificatii fug de familia care le sterge particularitatile pentru mai binele clanului, cei fara stramosi cunoscuti isi gasesc scaparea in familia care ii accepta asa cum sunt, impotriva intregii societati.
Altceva? Stat pe net, muzica - gary moore, tiamat, eric clapton si tentativa de guano apes. Nu mai pot sa ascult guano apes.
Dupa izolarea asta ma simt ca robinson crusoe cred. Lumea pare sa nu mai aiba substanta. Suna telefonul si nu pot sa raspund. Ca sa-l parafrazez pe felix grande - Lumea e un lucru vag care nu vreau sa ma gaseasca. Nu inca.

Niciun comentariu:

azi