marți, decembrie 05, 2006

Am citit putin ce am scris eu in ultima luna pe blogul asta. Frate, ma vaicaresc, din doua in trei cuvinte. Cred ca am trecut prin cea mai neagra luna din viata mea. Sper eu sa fi reusit s-o depasesc. Cineva care nu ma cunoaste, citind ce am scris eu, sigur zice ca sunt taciturna si morocanoasa si plangacioasa etc. Paranteza: ascult Modern Talking - Dont' give up...suna bine.
Deci, ziceam ca m-am jelit...intr-o veselie in ultima luna si m-am cam plictisit. Nu poti s-o tii la nesfarsit cu disperarea pentru ca devine obisnuit, isi pierde intensitatea, noutatea, devine rutina...Disperarea de rutina...sau rutina disperarii...penibil.
Buun, daca am inchis capitolul disperari...de rutina, ce sa mai scriu eu pe aici? Era o vreme cand eram preocupata de evenimente sociale, de politica, de ceea ce se intampla in lumea asta de la televizor si de prin ziare. Mi s-a cam luat, nu prea ma mai intereseaza ce teatru mai face Basescu, cum se mai sacrifica Voiculescu, ce strategii de mai bine pentru noi toti are Stolojan etc etc. Nici nu prea ma mai uit la televizor.
O sa incerc sa aleg diverse teme pe care sa le dezvolt cum ma duce pe mine capul.

Niciun comentariu:

azi