marți, decembrie 19, 2006

Ce mai fac?

Cand nu sunt cu capsa pusa, adica?
Aseara am terminat, in sfarsit, Istoria culturala a penisului. M-am chinuit ceva cu ultimul capitol care e plin de tot felul de statistici absolut neinteresante. Poate doar sa fii doctor de p.... ca sa te intereseze asa ceva.
Am citit putin din Profetul - Kahlil Gibran.
In seara asta o sa incep iar Norman Manea - Intoarcerea huliganului. Am luat-o acum vreo doua saptamani da' n-am avut timp de ea.
La capitolul muzica inca ascult Roby Lakatos. Imi place foarte mult Csardas.
Am avut o zi naspa la serv. Mult de lucru, iar m-am scufundat in declaratiile lunare, M.vrea sa-i fac devize de lucrari, D. sa-i inregistrez firma la ITM, N vrea sa-i reevaluez chioscu' si sa iasa mai ieftin cu taxele locale etc etc. Maine o sa alerg ca o musca beata de la ITM la Finante, Somaj, CAS, CASS. Unii au impresia ca in loc de sfarsitul anului sta sa vina sfarsitul lumii...
Azi noapte m-am trezit pe la 3 si n-am mai putut sa dorm pana spre dimineata. Cand a sunat alarma telefonului la 7 imi venea sa ma sinucid.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fisa fiscala 1, 2 la finante, a1 si a2 la camera muncii, dupaia pe la banca.. hihi.. faceam si eu balanarii dastea cand lucram in valcea si nu-mi placea de nici o culoare :d

ghrayada spunea...

Vai de capu' meu....

azi