joi, noiembrie 30, 2006

mi se rupe

Azi m-am trezit binedispusa. Se pare ca nevroza mea a emigrat, am scapat de ea.
Evenimente? N-am sefi, am visat frumos, am dormit bine, am baut 3 cafele etc etc.
Citesc in continuare Istoria aia a penisului. Revelatii peste revelatii.
Ascult Barbra Streisand - Free Again - destul de rece, nu prea ma atinge.
Am visat ca adunam castraveti intr-o gradina. Mi se facea sete si scoteam apa dintr-o fantana, beam din galeata apa limpede iar restul o varsam la castravetii aia care erau multi. Am scos mai multe galeti si, una dintre ele era tulbure. M-am hotarat sa astept sa se limpezeasca.
Interpretare: influenta cartii, a capitolulul despre Freud : nevoia de....castraveti, accesul la fericirea din fantana care, pe undeva, e putin tulbure si, se pare, ce-mi prisoseste mie, dau si altor castraveti ca d-aia sunt fata buna.

Niciun comentariu:

azi