miercuri, noiembrie 22, 2006

alta miercuri

aceeasi problema, perioada gri care vrea sa devina neagra. Am luat-o razna de tot. Nu mai am nici un control, sunt...dusa...Nu stiu ce sa fac. De asta am incercat sa ma pazesc si...ca in bancu' cu Bula, tot ...acolo m-a lovit. Chiar daca n-am.
Am un miliard de draci, in schimb, m-am certat cu toti, imi vine sa-i strang de gat pe toti. As vrea sa fiu intr-un desen animat si sa pot sterge ce nu-mi convine.
In timpu' asta Mike Oldfield striga ...crises... crises...
Nu pot sa nu observ ciclicitatea anumitor evenimente din viata mea; unele se termina, altele incep, din pacate nu asa cum vreau eu.
Ziceam nu mai stiu unde ca m-am crezut a fi o persoana rationala si acum as vrea sa gasesc un graunte de ratiune pe undeva, o urma macar. Din pacate nu vad nimic, nu mai am busola si....n-am nici macar timp sa-mi traiesc disperarile. Am mult de lucru la servici, nu ma concentrez, totul mi se pare ingrozitor de obositor. Niciodata nu am timp suficient, tot timpul sunt pe fuga, si cand e bine si cand e rau. Am senzatia ca nu am timp sa traiesc nici macar propria mea viata.

Niciun comentariu:

azi