marți, noiembrie 21, 2006

perioada gri

Asa cum Picasso avea perioadele lui am si eu o perioada gri. Iarasi. Mi se rupe de mediul inconjurator, de ploaie, de servici, de zile, de nopti...Ascult la nesfarsit Sade si ma jelesc impreuna cu ea.
Citeam aseara undeva ca daca ii las pe altii sa-mi stabileasca starile de bine sau de rau nu am dreptul sa ma plang de ceea ce mi se intampla. Asa o fi. Mi-as fi dorit sa am un manual de instructiuni ca sa stiu ce sa fac si cand sa fac.
King of Sorrow - Sade...
Am de pregatit niste hartii pentru maine si n-am deloc chef. Nici sa bat maine orasul in lung si lat. Tot aman asta...
Nu mai am ce sa citesc. Trebuie sa merg maine prin librarii. Macar o bucurie pentru amarata de zi de maine.
Love is stronger than pride lalaie Sade. Trebuie sa schimb.

Niciun comentariu:

azi