marți, noiembrie 14, 2006

marti

O zi despre care nu stiu ce sa cred. M-am trezit cheauna dupa filmu de groaza care a rulat la categoria Cosmarul de luni spre marti. Am plecat la serv.cu sictirul de dimineata in creieri si am intrat pe bloguri, unde, citind una alta, m-am binedispus. Acu' ma simt oarecum bine. Intrebarea pe care mi-o pun e daca buna dispozitie depinde sau nu de mediul inconjurator sau e ceva intern. Adica expresia "m-am sculat cu fata la cearsaf", ca sa nu folosesc cealalta varianta, are v'o relevanta sau nu. Ca sa stiu cum sa fac dimineata...
Adevarul e altul: nu prea stiu ce sa scriu. Sincer vorbind, am chef sa scriu da' n-am curaj sa scriu despre ceea ce ma framanta. Poate daca mai cresc putin...
Sagetatorul din mine nu stie daca sa scurme pamantul cu copita sau sa intepe cerul cu sageata...Ce poeta m-am trezit azi.
A, citeam asta si trebuie sa spun ca salcamii mei au fost tratati profesionist(dusuri reci) si si-au revenit. Nu mai sunt nebuni.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Persevereaza.
Mai ai un pic pina la STILUL Tetelu.

azi