vineri, noiembrie 03, 2006

inca una

M-am hotarat sa mai scriu si eu ceva pe aici. Am citit ce am scris data trecuta si mi-a sarit in ochi data : 4 oct...Azi e 3 nov. Se pare ca imi vine (ne)cheful cam o data la o luna. Ma intreb de ce nu scriu cand sunt bine dispusa? Pesimismul ma face sa scriu? Imi place sa-mi inregistrez bocetele pentru...posteritate, probabil.
Ce-am facut in ultimul timp? Am trait, am murit...cate putin din fiecare, incercand sa fie cate mai mult. Am luat camera foto si am facut cateva poze frumusele, n-am timp de mai multe...Am si citit cate ceva. Acum citesc Incest, Anais Nin. Interesanta. Este a doua, am citit si Foc. Deci...imi place. Ea pare asa vie in timp ce eu uneori ma simt asa moarta. Sunt masochista...Imi place sa ma sinucid in fiecare zi. Niciodata nu am curaj sa fac ceea ce imi place atunci cand imi place. Lasitate. Frica. Cand ma hotarasc sa fac ce vreau deja nu mai conteaza. Ce imi trebuie? De ce renunt asa usor la mine? De ce ma mint? De ce ma pun mereu pe ultimul loc? De-asta ma simt asa moarta. O sa gasesc curaj sa traiesc? Sunt asa simpla incat ma plictisesc singura de mine..."caine bulucind prin garduri" - imi vine versul asta in cap si mi se pare ca e o buna descriere a mea.

Niciun comentariu:

azi